Career

Specialist Achizitii

Denumirea Postului: Procurement Specialist           

Subordonare: Property Manager

Locatie: Bucuresti

 

Obiectivul postului:

Organizarea aprovizionarii de materii prime si consumabile, gestionarea stocurilor de materii prime, garantarea corectitudinii tuturor facturilor transmise serviciului financiar-contabil la plata.

 

Responsabilitati:

  • Mentine si eficientizeaza relatia cu furnizorii interni si externi;
  • Preia comenzi de la toate departamentele interne;
  • Urmareste zilnic fisa de magazie pentru anumite produse si optimizeaza stocurile;
  • Lanseaza comenzi catre furnizori si urmareste traseul acestora de la lansare pana la livrarea si respectiv receptionarea marfurilor de catre magazie sau clientii finali;
  • Cerceteaza eficient piata de furnizare si furnizorii existenti si elaboreaza obiectivele, strategiile, tacticile si planurile de actiune cele mai eficiente privind aprovizionarea cu marfa;
  • Negociaza conditiile comerciale pentru portofoliul de furnizori, in scopul obtinerii de discount-uri suplimentare, termene de livrare si termene de plata avantajoase, organizarea campaniilor si evenimentelor.
  • Participa la intocmirea ofertelor din cadrul licitatiilor alaturi de departamentul comercial;
  • Elaboreaza rapoarte si situatii specifice de activitate (centralizator oferte din istoric achizitii, mentine baza de data a furnizorilor la zi);
  • Formuleaza propuneri legat de inbunatatirea portofoliului de produse si servicii;
  • Elaboreaza politicile, procedurile si instrumentele de lucru necesare gestionarii activitatii de achizitii la nivel de companie;
  • Stabileste prioritatea executarii sarcinilor pentru personalul administrativ (soferii) pe care ii coordoneaza.

 

Cerinte

  • Nivel de studii: superioare, preferabil tehnice sau / si economice;
  • Cursuri de pregatire: programe de gestiune, logistica, vanzari si de specialitate;
  • Experienta in achizitii sau/si in vanzari pe piata de facility constituie avantaj;
  • Abilitati de comunicare si relationare;
  • Capacitatea de a respecta termene limita si de finalizare a activitatilor;
  • Abilitatea de a gestiona mai multe taskuri in acelasi timp;
  • Persoana discreta, integra, perseverenta, orientata catre rezultat.
  • Abilitati de negociere;
  • Persoana dinamica si responsabila.

 

Oferta (bonusuri, beneficii):

  • Plan de stimulare corespunzator performantelor personale si ale organizatiei;
  • Mediu de lucru placut;
  • Oportunitatea contributiei in proiecte de dimensiuni impresionante.
back